Semakan Keputusan Peperiksaan Penolong Pegawai Tanah NT29

Semakan Keputusan Peperiksaan Penolong Pegawai Tanah NT29 | Adakah anda calon peperiksaan online memasuki perkhidmatan awam (PSEE) sebelum ini? Pasti anda ternanti-nanti keputusan peperiksaan online PSEE ini kan?

Semakan Keputusan Peperiksaan Penolong Pegawai Tanah NT29

Untuk makluman, terdapat ribuan calon telah mengambil peperiksaan Penolong Pegawai Tanah NT29 ini. Persaingan memang banyak, namun hanya calon yang benar-benar menepati kriteria penilaian pihak SPA yang akan dipanggil temuduga.

Berapa Markah Lulus Peperiksaan Online Penolong Pegawai Tanah NT29?

Soalan berapa markah lulus untuk peperiksaan PSEE ini memang admin pun nak tahu jugak. Agak susah nak memberikan jawapan memandangkan penilaian ini adalah maklumat SULIT pihak Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia (SPA).

Mungkin 50%, mungkin juga perlu 100% markah penilaian Exam PSEE baru lah pihak SPA akan kategorikan lulus. Walaubagaimanapun, lulus atau tidak anda telah buat sehabis mungkin menjawab soalan-soalan peperiksaan yang lepas.

Semakan Keputusan Ujian Psikometrik Online Penolong Pegawai Tanah NT29

Bagi memudahkan anda menyemak keputusan peperiksaan PSEE untuk jawatan Penolong Pegawai Tanah NT29 ini, kami berikan anda pautan dibawah untuk menyemak keputusan nama anda samada LULUS ataupun TIDAK!

Semak Keputusan Exam – Klik Sini

Keputusan Exam Penolong Pegawai Tanah NT29

Tahniah! Kepada anda yang berjaya peperiksaan ini. Perjuangan anda baru saja diperingkat awal, selepas lulus peperiksaan PSEE, anda akan menjalani temuduga dengan pihak SPA pula.

Terdapat ratusan atau ribuan calon yang akan ditemuduga nanti, padahal kekosongan cuma berapa je?

Persaingan terlalu sengit, apa yang yang anda perlu lakukan? BUAT PERSEDIAAN AWAL! Ya, itu yang anda perlu buat sebelum sesi temuduga SPA.

Tipsm Lulus Temuduga Kerja Kerajaan

Fakta penting yang anda perlu tahu tentang calon-calon temuduga kerja Kerajaan. Lebih 90% calon tidak membuat sebarang persedian. Ianya adalah disebabkan mereka tidak tahu apakah persediaan yang perlu dilakukan. Malahan, ada juga calon yang hadir ke sesi temuduga hanya secara sambil lewa sahaja!

Baca Juga  Semakan Keputusan Ujian Psikometrik Pelukis Pelan (Seni Bina) JA29

Tiada sebarang pengalaman dan kurang pendedahan. Masalah ini paling ketara bagi calon yang pertama kali menghadiri sesi temuduga kerajaan. Jadi, pastikan anda mempunyai sedikit pendedahan tentang situasi dan soalan-soalan yang mungkin ditanyakan oleh pihak penemuduga.

Komunikasi yang kurang lancar. Punca utama adalah disebabkan calon terlalu gementar dan terkesima dengan soalan-soalan yang diterima! Mereka tiada idea langsung tentang apa yang hendak dijawab!

Penampilan yang tidak tepat. Ramai calon tidak mengenakan pakaian dengan etika pemakaian yang betul sewaktu hadir ke sesi temuduga.

Over Confident! Terlalu yakin!. Kesilapan ini sering dilakukan oleh calon-calon yang mempunyai keputusan akademik yang cemerlang.

Adakah anda pernah melakukan kesilapan-kesilapan ini?

Dapatkan Panduan Lulus Temuduga Kerja Kerajaan

Kami mahu membantu anda lulus temuduga ini. Kami sediakan pautan Rujukan Temuduga Kerja Kerajaan dibawah ini untuk membantu anda membuat persediaan awal temuduga. Kami akan konsgikan sebuah Ebook Rahsia Lulus Temuduga Kerajaan untuk panduan anda sebelum temuduga nanti.

Apa RAHSIA dalam eBook ini?

  1. Anda perlu tahu apakah 4 tindakan yang harus anda lakukan sebelum menghadiri temuduga. Tanpanya persediaan temuduga anda akan menjadi tempang!
  2. Tahukah anda dengan hanya memakai pakaian tertentu, anda boleh mendapat markah free 5% dengan begitu sahaja.
  3. Bagaimana melatih diri anda menjadi hebat berkata – kata di hadapan panel penemuduga dan terus memukau mereka? Anda akan ketahuinya…
  4. Cuak disoal dalam bahasa Inggeris. Ketahui bagaimana anda dapat kuasai bahasa tersebut dalam masa singkat khas untuk temuduga…
  5. Bagaimana nak jangkakan soalan – soalan yang bakal disoal semasa temuduga? Ikuti beberapa teknik mudah yang diajarkan dalam ebook ini.
  6. Anda tidak dipanggil – panggil temuduga? Ketahui 7 sebab utamanya. Selapas ini Insyallah anda akan dipanggil!
  7. Anda ada ijazah, bolehkah anda apply jawatan yang perlukan SPM saja? Tahukah anda, silap percaturan, anda pulang kosong saja.
  8. Bila anda disoal sebegini ” Kenapa kami patut pilih anda bagi jawatan ini?”. Apakah patut anda jawab? Ketahuilah soalan – soalan paling killer yang pasti anda dapat jawab selepas ini.
  9. Dan banyak lagi rahsia yang tidak muat kami nyatakan di sini. Semuanya terkandung dalam ebook ini!
Baca Juga  Semakan Keputusan Peperiksaan Perangkawan E41

Dapatkan Ebook Rahsia Lulus Temuduga Kerja Kerajaan dibawah ni.

P/S: Untuk makluman, pakej rujukan ini adalah dalam bentuk Ebook (Buku Digital) berbentuk PDF. Selepas pengesahan pembayaran dibuat, anda akan terus mendapat akses untuk memuat-turun ebook ini. Tak usah fikir soal pengeposan. Anda akan dapat ebook ini automatik melalui email sahaja.

Semoga dengan perkongsian Semakan Keputusan Peperiksaan Penolong Pegawai Tanah NT29 ini membantu anda membuat semakan keputusan Ujian Psikometrik Penolong Pegawai Tanah NT29.

Semoga berjaya untuk sesi temuduga nanti!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge
You cannot copy content of this page
Open chat
1
Boleh Kami Bantu Anda?
Hello, boleh kami bantu anda?