Semakan Keputusan Ujian Psikometrik Setiausaha Pejabat N29

Semakan Keputusan Ujian Psikometrik Setiausaha Pejabat N29 | Adakah anda calon Ujian Psikometrik Setiausaha Pejabat N29 sebelum ini? Pasti anda ternanti-nanti keputusan Ujian Psikometrik ini kan?

Semakan Keputusan Ujian Psikometrik Setiausaha Pejabat N29

Untuk makluman, terdapat ribuan calon telah mengambil ujian psikometrik Setiausaha Pejabat N29 ini. Persaingan memang banyak, namun hanya calon yang benar-benar menepati kriteria penilaian pihak SPA yang akan dipanggil temuduga.

Berapa Markah Lulus Ujian Psikometrik Setiausaha Pejabat N29?

Soalan berapa markah lulus untuk ujian psikometrik ini memang admin pun nak tahu jugak. Agak susah nak memberikan jawapan memandangkan penilaian ini adalah maklumat SULIT pihak Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia (SPA).

Mungkin 50%, mungkin juga perlu 100% markah penilaian Exam PSEE Ujian Psikometrik baru lah pihak SPA akan kategorikan lulus. Walaubagaimanapun, lulus atau tidak anda telah buat sehabis mungkin menjawab soalan-soalan peperiksaan yang lepas.

Semakan Keputusan Ujian Psikometrik Setiausaha Pejabat N29

Bagi memudahkan anda menyemak keputusan peperiksaan PSEE untuk jawatan Setiausaha Pejabat N29 ini, kami berikan anda pautan dibawah untuk menyemak keputusan nama anda samada LULUS ataupun TIDAK!

Semak Keputusan Ujian Psikometrik – KLIK SINI

Keputusan Ujian Psikometrik Setiausaha Pejabat N29

Tahniah! Kepada anda yang berjaya peperiksaan ini. Perjuangan anda baru saja diperingkat awal, selepas lulus ujian psikometrik, anda akan menjalani temuduga dengan pihak SPA pula.

Berikut adalah statistik ujian psikometrik yang dijalankan pihak SPA:

  • Bilangan Calon Dipanggil Ujian: 379 Orang Calon
  • Bilangan Calon Menduduki Ujian: 261 Orang Calon
  • Bilangan Calon Lulus Ujian: 36 Orang Calon
  • Bilangan Kekosongan Jawatan: 1 Lantikan dan 3 Simpanan

Terdapat ratusan atau ribuan calon yang akan ditemuduga nanti, padahal kekosongan cuma berapa je?

Persaingan terlalu sengit, apa yang yang anda perlu lakukan? BUAT PERSEDIAAN AWAL! Ya, itu yang anda perlu buat sebelum sesi temuduga SPA.

Baca Juga  Semakan Keputusan Ujian Psikometrik Jururawat U41

Tips Lulus Temuduga Kerja Kerajaan

Fakta penting yang anda perlu tahu tentang calon-calon temuduga kerja Kerajaan. Lebih 90% calon tidak membuat sebarang persedian. Ianya adalah disebabkan mereka tidak tahu apakah persediaan yang perlu dilakukan. Malahan, ada juga calon yang hadir ke sesi temuduga hanya secara sambil lewa sahaja!

Tiada sebarang pengalaman dan kurang pendedahan. Masalah ini paling ketara bagi calon yang pertama kali menghadiri sesi temuduga kerajaan. Jadi, pastikan anda mempunyai sedikit pendedahan tentang situasi dan soalan-soalan yang mungkin ditanyakan oleh pihak penemuduga.

Komunikasi yang kurang lancar. Punca utama adalah disebabkan calon terlalu gementar dan terkesima dengan soalan-soalan yang diterima! Mereka tiada idea langsung tentang apa yang hendak dijawab!

Penampilan yang tidak tepat. Ramai calon tidak mengenakan pakaian dengan etika pemakaian yang betul sewaktu hadir ke sesi temuduga.

Over Confident! Terlalu yakin!. Kesilapan ini sering dilakukan oleh calon-calon yang mempunyai keputusan akademik yang cemerlang.

Adakah anda pernah melakukan kesilapan-kesilapan ini?

Dapatkan Panduan Temuduga Kerja Kerajaan

Kami mahu membantu anda lulus temuduga ini. Kami sediakan pautan Rujukan Temuduga Kerja Kerajaan dibawah ini untuk membantu anda membuat persediaan awal temuduga.

Buatlah persediaan awal menghadapi temuduga SPA nanti. Panduan ini bukan sahaja kongsikan contoh soalan temuduga, template resume dan tip berpakaian semasa temuduga tetapi juga menampilkan 72 tips menulis resume.

Dapatkan Ebook Rahsia Lulus Temuduga Kerja Kerajaan dibawah ni.

P/S: Untuk makluman, pakej rujukan ini adalah dalam bentuk Ebook (Buku Digital) berbentuk PDF. Selepas pengesahan pembayaran dibuat, anda akan terus mendapat akses untuk memuat-turun ebook ini. Tak usah fikir soal pengeposan. Anda akan dapat ebook ini automatik melalui email sahaja.

Semoga dengan perkongsian Semakan Keputusan Ujian Psikometrik Setiausaha Pejabat N29 ini membantu anda membuat semakan keputusan ujian psikometrik Setiausaha Pejabat N29.

Baca Juga  Contoh Soalan Psikometrik Setiausaha Pejabat N29

Semoga berjaya untuk sesi temuduga nanti!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge
You cannot copy content of this page
Open chat
1
Boleh Kami Bantu Anda?
Hello, boleh kami bantu anda?